n a e k k u m n a r a ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3479371095654172347\x26blogName\x3dDream+High+;\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://purrrhana.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://purrrhana.blogspot.com/\x26vt\x3d-5261316761584747142', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
N A V I G A T I O N ↑ ⇧
Twi-Ins-You
leave me a message here
button follow below chatbox :D







Anna's Dreamland.


Dhiya's First Giveaway.
Posted on Saturday 23 August 2014 | 5 comment(s).




 Assalamualaikum.

Awal pagi lagi ana  na join giveaway nihh. Terimakasih insyirah yang tag ana!

Dah ramai dah ikut segmen nihh tapi takpa.. ana na ikut memeriahkan lagii. Biar bertambah ramai ~
Kekeke.

Ana dah follow blog akak Dhiya. Ana follower ke 365.
Orang yang disayang nihh kena tag tau..

White Lily
Siti Aisya Ibrahim
 Budak


Baca la kat bawah ni, kopipasta dari entry giveaway kak dhiya.





Dhiya's First Giveaway


Assalamualaikum wbt
Rakan-rakan blogger yang dikasihi, 
Saya sedang menjalankan satu kempen giveaway pertama dalam blog Dari Diri Dhiya ini. Sebelum ini saya tak pernah anjurkannya sebab saya takut tidak mendapat sokongan (oh pesimis nya sayaaa!)
Tetapi sekarang saya sedar. Kempen sebegini, walau giveaway nya mungkin tidak seberapa, saya sebenarnya sedang cuba menjalinkan persahabatan dengan anda.
Oleh itu, atas nama persahabatan, sudilah kiranya anda mengambil bahagian dalam giveaway saya yang pertama ini. Hadiah tak mewah, tapi terdiri daripada koleksi cenderamata dari tempat-tempat yang saya pernah pergi. Untuk Giveaway ni, tiada cendermata dari Korea. Tapi Insya Allah jika berjaya ada sambutan, saya akan cuba menganjurkannya dengan hadiah yang lebih menarik. Mungkin saya boleh pertimbangkan koleksi buah tangan Korea saya tu. (P/S: Cenderahati dari Korea saya masih banyak, tau! Memang dibawa pulang untuk DDD)

Syaratnya sangat mudah, kerana saya memang berniat untuk memberi sambil bersahabat. Wallahi :)

1) Tempoh kempen: 18 Ogos 2014- 31 Ogos 2014 ( jam 12 tengah malam)
2) Follow blog Dari Diri Dhiya dan nyatakan anda follower yang ke berapa
3) Post kan entri ini (copy and paste) sahaja di blog anda
4) Ajak rakan-rakan pembaca blog anda untuk menyertainya
5) Tinggalkan link entri tersebut di ruangan komen entri ini
6) Pemenang akan dipilih secara rawak menggunakan random.org
7) Ada 7 pemenang bertuah akan dipilih! 7 tau! 

Klik dan jemput ke blog Dari Diri Dhiya 

Pengumuman pemenang akan dibuat pada minggu pertama September 2014 bersempena dengan edisi istimewa entri terbaik bulan tersebut.

Pengeposan hadiah adalah secepat mungkin, sebaik mendapat maklumat dari pemenang :)

*Saya perlukan 15 penyertaan (atau lebih) Jika tiada sambutan, GA ini secara automatik akan terbatal.

Saya mengharapkan sokongan dan penyertaan anda :)
Salam sayang,
Dhiya



5 Comments:

Blogger :: Dhiya :: said...

terima kasih atas penyertaan. selamat berblog! :)

btw dik, birthday kita samaaaaa! :)

Sun Aug 24, 08:07:00 pm  
Blogger Siti Aisya Ibrahim said...

all the best ye! :D

Sun Aug 24, 09:56:00 pm  
Blogger Cik nadya said...

goodluck syg :)

Mon Aug 25, 12:34:00 am  
Blogger Anna Lee said...

Dhiya : no problem akak! wahh .. ada jodoh nii. kekeke ~

Siti Aisya Ibrahim & Cik Naddya : Terimakasih akak berduaa ~

Tue Aug 26, 01:14:00 am  
Blogger Syazrahtarmin said...

gud luck ... singgah dr GA yg sama:)

http://syazdanny2329.blogspot.com/2014/08/dhiyas-first-giveaway.html

Tue Aug 26, 06:47:00 am  

Post a Comment

Thanks for spending your time to give a comment (: