n a e k k u m n a r a ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3479371095654172347\x26blogName\x3dDream+High.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://purrrhana.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://purrrhana.blogspot.com/\x26vt\x3d-3909362731410519967', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


http://nurfland.blogspot.com/ Feel free to be my chingu!
twi-ins







Nae Kkumnara.


Harimau Malaya.
Posted on Khamis, 18 Disember 2014 | 1 gwiyeon memo.



 Assalamualaikum.

Malam..
 kawan kawan.. kenapa krik krik kawan kawan?

Kekeke. Sajaa buang tebiat kejap. Haii.. ana dekat rumah kawan ana sekarang.. kat area Kampung Galah. Dekat dekat ngan Kampar gituu.. entah laa. hehe.
Ana terpaksa tumpang rumah kawan dua minggu ni.. sebab kalau tinggal kat kolej, nanti takda teman. Tapi ana ok ja actually berseorangan. Hehehe. Tapi kawan dah beria- ia mengajak.. terima kasih sangat sudi tumpangkan ana kat sini. Memang tak terbalas jasamuuu ~

  Oh ya! Tadi kan tengok bola Malaysia lawan Thailand untuk kali kedua.. ana ta bole ngan bola kalau melibatkan Harimau Malaya nihh. Memang pantang! Kalau tengok Harimau Malaya beraksi, mesti ana emosi sangggatt! Dah la tengah stay rumah kawan, nasib yang ada cuma dia ngan kakak jaa. Ana kalau tengok bola tak lah suka teriak kuat kuat.. nyaring semua tu. Cuma ana ta dapat control badan.. especially tangan dan mulut. Suka sangat bagi semangat dekat satu satu peserta Harimau Malaya tu bila bola di pas dekat dorang. Pastu bila muka dorang dekat, ana akan lambai lambai tangan sambil sebut nama dorang contoh..'hai safik','farizal~'
Hahahahaa.

Sejuk gila tadi.. tangan pun dah beku, tapi darah dalam tetap menggelodak panas. Jantung pulak berdegup kencang. Seriously. Macam orang tengah jatuh cinta pulak ana tadi. tak henti henti mulut kata 'harimau malaya bole!', 'harimau malaya bertahan!', 'harimau malaya kuat!'

 walaupun tak menang, seriously malam ni Harimau Malaya hebat sanggggat kot! Extra excellent dorang bermain tadi.. lebih-lebih lagi laki ana tuu.. Farizal Marlias. Kekeke.. sangat sangat hebat menangkas bola dari gawang. Walaupun akhirnya bocor duaa.. tapi ana tetap tabik dengan Farizal Marlias sebab mampu bertahan sehingga ke masa terakhir. Amri  Yahya pun ta kurang hebat bermain. Lincah sangat Amri  Yahya main tadi. Memang tabikkk ~ walaupun dapat kad kuning. Ramai kot dapat kad kuning malam ni.. hahaha. Takpa takpa.. santai ~
  Pastu tahniah juga kepada Indraputra, jersi nombor tiga belas kan.. my birthday. Yeahhh..  ana baru kenal muka dia ni, selalu dengar nama jaa. tahniah berjaya menjaringkan satu gol. Walaupun pada masa kedua akhirnya digantikan dengan Muslim yang segak.. hebat jugak Muslim tadi. Norsharol pun hebat jugak.. tangkas, lincah bermain.. memang Harimau Malaya malam ni hebat hebat la semuanya. Safik pun tahniahhh. Safi.. Zubir.. Kuna.. Afif yang kesian diganti oleh Gary.

Mungkin takda rezeki lagi kan malam ni.. takpa, cuba dan cuba lagi.  Keep positive man! and Fighting to the end! Korang tetap the champion. You will always the winner in my heart. Love you all. All the best to Dolah Salleh and Harimau Malaya.

 Teruskan mengaum dengan berani!